کرم میل ورم و مزایای آن برای پرندگان زینتی

کرم میل ورم و مزایای آن برای پرندگان زینتی

چکیده

فرآیند ساده خشک کردن کرم‌های خوراکی ما ارزش غذایی سالم را در آنجا افزایش می‌دهد، و هیچ مواد مضر اضافه‌ای از جمله نمک اضافه نمی‌شود. کرم‌های میل ورم، منبع سالمی از پروتئین، روغن‌های غنی‌شده و کالری بالا می باشند هستند که به حفظ سطح بالایی از انرژی در طول روز برای پرندگانی که به دنبال غذا و آب هستند کمک می کند. هیچ کیفیت یا ارزش غذایی در طول فرآیند خشک کردن از بین نمی رود و اگر در جای خشک و خنک نگهداری شوند ماه ها بصورت مناسب و باکیفیت باقی می مانند.

کرم میل ورم چیست

احتمالاً طبیعی ترین غذایی است که می توانید برای پرندگان باغ طبیعت تهیه کنید که ارزش غذایی بالایی داشته باشد میلورم است که یک کرم خوراکی تقریباً 51٪ پروتئین، 29٪ چربی و 6.5٪ فیبر تشکلیل شده است.کرم میل ورم حاوی حدود 5 درصد آب است، اما این تاثیری بر مفید بودن یا نبودن کرم میل ورم برای پرندگان ندارد.سطوح بالای پروتئین چیزی است که پرندگان در هر زمان به دنبال آن هستند، و این تغذیه است که آنها را در طول روز به عنوان تغذیه خود یا در طول فصل لانه سازی حفظ می کند.

غذای با چربی و پروتئین بالا برای پرندگان وحشی کاملاً مورد نیاز است، زیرا در صورت عدم رعایت یک رژیم غذایی با ارزش غذایی بالا، به سرعت از دست می روند. فیبر موجود در کرم های میل ورم شده بالاست و این سطح از فیبر است که به حفظ سلامت دستگاه گوارش کمک می کند. میل ورم یک رژیم غذایی متعادل است.همه چیزهایی که برای حفظ چربی و کالری بدن لازم است، در رژیم غذایی حشرات مخصوص پرندگان موجود است.
کرم میل ورم بصورت خشک شده، برای پرندگان مفید است و فواید آن برای سلامتی بیشتر از هر چیز دیگر است، که ممکن است به بتوانید به آنها بدهید.حالا اگی می خواهید کرم میل ورم را در اختیار پرندگان در طبیعت قرار دهید و بعد از محبوبیت آنها برای پرندگان متعجب خواهید شد انقدر که شما علاقه مند خواهید بود که پرندگانی را که آنها را می خورند تماشا کنید.
البته خوردن آنها را برای انسان تحت هیچ شرایطی توصیه نمی شود.


​تفاوت بین زنده و خشک و ارزش غذایی


تفاوت واضح بین کرم زنده و خشک که به نظر نمی رسد نیاز به توضیح داشته باشد، کرم های خوراکی که زنده خریداری می شوند، فقط همین که هنوز نفس می کش و حشرات زنده که نیاز به تغذیه دارند و کرم خشک که خوب کرم خشک شده که طی یک فرآیند خشک کردن بدست آمده است.

به طور باورنکردنی، خشک کردن کرم های خوراکی زنده ارزش غذایی را بیش از 50 درصد افزایش می دهد و در نتیجه یک میان وعده سالم تر برای پرندگان وحشی نسبت به زمانی که زنده خورده می شدند، می شود.
محتوای پروتئین زنده و سالم 20 درصد ارزیابی می شود، در صورت خشک شدن کامل به 53 درصد افزایش می یابد، همچنین محتوای چربی از 13 درصد به بیش از دو برابر یعنی 28 درصد می رسد و فیبر سه برابر از 2٪ به 6٪ افزایش می یابد.
خشک کردن کرم های میل ورم باعث می شود رطوبت آن در یک فر داغ خشک شود، و این با 62 درصد کاهش محتوای آب آن به 5 درصد تأیید می شود.

اطلاعات تغذیه ای:

زنده : پروتئین: 20% - چربی : 13% - فیبر : 2% - آب : 62% 

خشک شده : پروتئین : 53% - چربی : 28% - فیبر : 6% - آب : 5%

نتیجه گیری

آیا کرم میل ورم برای پرندگان خوب است، بله، آنها از نظر رژیم غذایی برای پرندگان وحشی فوق العاده خوب بودند و برای پرندگان خانگی نیز بسیار مفید می باشند و باید بخشی از یک رژیم غذایی متعادل باشند.
چیزی که ما می گوییم این است که هر بار که تغذیه کننده های کرم آرد پرنده را پر می کنید، مطمئن شوید که منبع سالمی از کرم های خشک شده برای دور زدن وجود دارد.پرندگان وحشی نیز دوست دارند از چمن ها بخورند، بنابراین پرتاب یک مشت روی چمن ها ضرری ندارد.

جیک لند

نظرات خود با ما و سایر دوستان در میان بگذارید، میتوانید سوال خود را در خصوص محصولات مطرح نمایید

برای این محصول 1 نظر ارسال شده است.

مهدی زارعی
مهدی زارعی

کرم میل ورم

سلام من ی عروس دارم کرن هارو پودر میکنه میریزه چیکار کنم ک یاد بگیره بخوره
مدیر سایت
پاسخ مدیر
مدیر سایت

می تونید به روش خودش خرد کنید روی غذای نرم بریزید که همراهش بخوره یا بهش فرصت بدید تا به دهنش مزه کنه.