داشتن پرنده چه مزایایی نسبت به سگ و گربه دارد

داشتن پرنده چه مزایایی نسبت به سگ و گربه دارد

چکیده

چیزهای زیادی وجود دارد که پرندگان را از حیوانات خانگی معمولی مانند گربه ها و سگ ها متفاوت می کند و بسته به شرایطی که شما دارید، تفاوت های آن ممکن است برای شما خوب باشد. در حالی که پرندگان ممکن است بهترین حیوانات خانگی برای همه نباشند، اما برای از مردم، پرندگان بهترین حیوانات خانگی برای آنها هستند. بنابراین، چه دلایل خاصی وجود دارد که پرندگان را، حیوانات خانگی بهتری نسبت به گربه ها و سگ ها می سازند؟ برای دیدن لیست به ادامه مطلب مراجعه کنید.

​بدون نیاز به راه رفتن پرندگان

هر کسی که تا به حال صاحب سگ بوده است، می‌داند که بردن او به بیرون از خانه همیشه راحت نیست. این کار را باید چندین بار در روز، گاهی در شب، بدون توجه به آب و هوای بد انجام داد. صاحبان گربه مجبورند ظرف زباله بچه گربه خود را چندین بار در روز جمع کنند تا آن را تمیز نگه دارند و بوی آن را کنترل کنند. با یک پرنده خانگی، هرگز نباید نگران این موضوع باشید، زیرا می توان آنها را برای استفاده از حمام در قفس خود آموزش داد. مطمئناً باید با تمیز کردن قفس سر و کار داشته باشید، اما معمولاً فقط حداکثر یک بار در روز باید نگران آن باشید. از نظر بسیاری از آدم ها، بهتر از جمع کردن یک جعبه مواد بدبو یا بیرون بردن یک سگ برای وقت و نیم وقت است.


​پرندگان می توانند صحبت کردن را یاد بگیرند

تا آنجا که علم ثابت کرده، پرندگان تنها جانورانی روی زمین هستند که قادر به یادگیری و تقلید گفتار انسان هستند و این به تنهایی یکی از دلایلی است که از پرندگان حیوانات خانگی بزرگی می‌سازند. چه حیوان خانگی می توانند که وقتی از سر کار به خانه برگشتید، از شما بپرسند روزتان چگونه بوده است، یا به شما بگویند برای قدردانی از شما در حالی که به آنها غذا می دهید، دوستتان دارند؟ البته که همه پرندگان نمی توانند صحبت کنند، اما پرندگان از روابط صمیمانه فوق العاده با صاحبان خود لذت می برند. حتی اگر سگ‌ها و گربه‌ها با مردم خود پیوندهای نزدیکی برقرار می‌کنند و به روش‌های خود ارتباط برقرار می‌کنند، بسیاری از صاحبان پرندگان موافقند که هیچ چیز قابل مقایسه با توانایی آموزش به حیوان خانگی شما نیست که چگونه با شما صحبت کند.


بسیاری از آپارتمان ها پرندگان را "حیوان خانگی" نمی دانند

هر کسی که در املاک اجاره ای زندگی می کند و حیوانات خانگی دارد می داند که یافتن مکانی برای اجاره اغلب برای کسانی که گربه و سگ دارند دشوارتر است. متأسفانه، بسیاری از صاحبخانه ها و جوامع آپارتمانی برای حیوانات خانگی که ساکنان آنها می توانند نگهداری کنند، محدودیت هایی قائل می شوند، که گاهی اوقات آنها را از نظر اندازه یا نژاد محدود می کند. حتی مبالغ اجاره‌ منازلی که اجازه نگهداری گربه‌ها و سگ‌ها را میدهند، معمولاً مبلغ زیادی بخاطر حیوانات خانگی دریافت می‌کنند. اما در بسیاری از مواقع، پرندگان طبق دستورالعمل های خود به عنوان حیوان خانگی به حساب نمی آیند و این یعنی اینکه هزینه ای به شما تحمیل نمی شود. اکثر آپارتمان ها پرندگان و سایر حیوانات در قفس را از پرداخت هزینه های حیوان خانگی خود معاف می دانند زیرا آنها در نظر دارند که پرندگان مثل گربه یا سگ به آپارتمان آسیب نمی رسانند. این چیزی است که باید در نظر بگیرید مگر اینکه صاحب خانه خود باشید.


​پرندگان فضای کمتری اشغال می کنند

برخی از نژادهای سگ می توانند بسیار بزرگ شوند و گربه ها برای پرسه زدن برای شاد بودن نیاز به قلمرو وسیعی دارند. با این حال، پرندگان می توانند در یک منطقه نسبتا کوچک در مقایسه با سایر انواع حیوانات خانگی راضی باشند. مطمئناً داشتن بزرگترین قفسی که می توانید برای دوست پردار خود داشته باشید چیز خوبی است، اما بسته به اینکه چقدر فضای در دسترس دارید، ممکن است پرنده کوچکی مانند کوتوله یا عروس هلندی را بپذیرید. و این نوع پرندگان تقریباً به فضایی که یک طوطی بزرگتر نیاز دارد نیاز ندارند.


​شما مجبور نیستید پرندگان را عقیم کنید

عقیم کردن سگ‌ها و گربه‌ها برای سلامتی آن‌ها و کمک به جلوگیری از افزایش جمعیت حیوانات خانگی بسیار مهم است. با این حال، در مورد پرندگان خانگی، هیچ جراحی برای جلوگیری از تولید مثل ناخواسته لازم نیست. اگر یک پرنده نر و ماده دارید که یک دسته تخم‌های بارور تولید می‌کند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که اجازه ندهید تخم‌ها از تخم بیرون بیایند تا از لانه‌ای پر از جوجه جلوگیری کنید.

جیک لند
  • دسته بندی : پرندگان - تغذیه پرندگان

نظرات خود با ما و سایر دوستان در میان بگذارید، میتوانید سوال خود را در خصوص محصولات مطرح نمایید

برای این محصول 1 نظر ارسال شده است.

ناشناس
ناشناس

خوب بود

مفید بود
مدیر سایت
پاسخ مدیر
مدیر سایت

درود بر شما. ممنون از اظهار لطف شما