نکاتی که باید قبل از خرید پرنده در نظر بگیرید

نکاتی که باید قبل از خرید پرنده در نظر بگیرید

چکیده

در حالی که بسیاری از صاحبان پرندگان از حیوان خانگی خود با شادی تعریف می کنند، اما واقعیت این است که پرندگان با انواع سر و صدایی که دارند برای همه مناسب نیستند. صاحبان پرندگان با مسائل کاملاً متفاوتی نسبت به صاحبان حیوانات خانگی معمولی مانند سگ یا گربه روبرو هستند، بنابراین چیزهایی وجود دارد که همه هنگام انتخاب یک پرنده برای خانه در نظر بگیرند .



​1. پرندگان می توانند پر سر و صدا باشند

برخی از صاحبان پرندگان آوازهای حیوانات خانگی خود را به عنوان موسیقی زیبا می بینند و حتی بعضی از صاحبان طوطی، از جیغ زدن طوطی ها لذت می برند و مدعی اند که به خانه ما شادی می بخشد اما آنها ممکن است برای برخی دیگر زیاد خوشایند نباشد. در حالی که بسیاری از پرندگان صداهایی دارند که می تواند آرامش بخش و دلپذیر باشد، برخی از گونه های پرندگانی که معمولاً نگهداری می شوند، به ویژه طوطی ها، می توانند صداهایی داشته باشند که ممکن است برای بعضی ها آزار دهند باشد. این عامل را هنگام انتخاب گونه پرنده ای که می خواهید نگهداری کنید در نظر بگیرید. بنابرای سعی کنید بسته به این که سر و صدای پرنده برای شما تا چقدر قابل تحمل است ، نوع پرنده خود را انتخاب کنید نوع صدای پرنده، آواز پرندگان، میزان بلندی آن پارامترهایی است که هنگام خرید بایستی در نظر داشته باشید.



2. پرندگان می توانند کثیف باشند

صاحبان بالقوه پرندگان باید بدانند که پرندگان ممکن است کثیف باشند، بخش زیادی از غذای خود را هدر دهند و به احتمال زیاد اوقات فوق العاده ای را برای پرتاب چیزهای مختلف از بین میله های قفس خود به کف پایین سپری می کنند. پرندگان این عادات غذایی نامرتب را دارند زیرا این روشی است که مادر طبیعت آنها را طراحی کرده است - در طبیعت، آشفتگی پرنده شما به تامین غذا برای موجودات بی شماری که در زیر درختان زندگی می کنند کمک می کند. با این حال، تمیز کردن روزانه اطراف قفس پرنده برای بسیاری از افراد وضعیت ایده آلی نیست. خبر خوب این است که این نوع آشفتگی معمولاً با انفجار جاروبرقی یا چند ضربه جارو به سرعت پاک می شود. محصولاتی مانند دامن های قفسی نیز برای به حداقل رساندن آشفتگی پرنده در دسترس هستند.



3. پرندگان به اجتماعی شدن مداوم نیاز دارند

برخلاف حیوانات اهلی مانند گربه و سگ، پرندگان اساساً وحشی هستند و برای رام ماندن باید هر روز با آنها رفتار کرد و با آنها معاشرت کرد. اگر به داشتن یک پرنده فکر می کنید، باید برنامه و برنامه روزانه خود را ارزیابی کنید تا ببینید آیا زمان لازم برای دوست پردار خود را دارید یا خیر. پرندگان با روال های قابل اعتمادی که می توانند در طول روز دنبال کنند بهترین کار را انجام می دهند. اگر برنامه شما چنین ساختاری را غیرممکن می کند، ممکن است یک پرنده بهترین حیوان خانگی برای شما نباشد.



4. پرندگان به رژیم غذایی تخصصی نیاز دارند

داشتن یک پرنده سالم به سادگی پر از دانه نگه داشتن کاسه آن نیست. برای اینکه حیوان خانگی خود را در بهترین شکل ممکن نگه دارید، باید هر روز کمک سخاوتمندانه و متنوعی از میوه ها و سبزیجات تازه ارائه شود. غذاهای تازه نه تنها تغذیه بی نظیری را ارائه می دهند، تجربه طعم ها و بافت های مختلف می تواند ذهن پرنده شما را تحریک کند و فواید روانی را به همراه داشته باشد.



5. ​پرندگان می توانند مخرب باشند

یکی از برجسته ترین ویژگی های پرنده، منقار آن است که به طور مداوم در طول زندگی پرنده رشد می کند و برای جلوگیری از رشد بیش از حد آن باید فرسوده شود. برای حفظ منقار و همچنین تمرین عضلات فک، پرندگان نیاز به جویدن دارند. به همین دلیل، صاحبان پرندگان باید در مورد نظارت بر حیوانات خانگی خود کوشا باشند تا از اثاثیه و اشیای قیمتی در برابر خشم منقار محافظت کنند. اگر پرنده ای در لیست حیوانات خانگی بالقوه شما قرار دارد، آماده باشید که اسباب بازی های بی خطر و سرگرم کننده زیادی را برای پاره کردن، خرد کردن و از بین بردن آن ارائه دهید. این به کاهش خطر جویدن چیزی که متعلق به او نیست یا بدتر از آن چیزی خطرناک یا سمی است، کمک می کند.

جیک لند
  • دسته بندی : پرندگان - تغذیه پرندگان

نظرات خود با ما و سایر دوستان در میان بگذارید، میتوانید سوال خود را در خصوص محصولات مطرح نمایید