میوه ها و سبزیجات برای عروس هلندی و مرغ عشق و سایر طوطی سانان

میوه ها و سبزیجات برای عروس هلندی و مرغ عشق و سایر طوطی سانان

چکیده

مهم است که به غذاهایی که به پرنده حیوان خانگی خود غذا می دهید توجه ویژه ای داشته باشید زیرا سلامت پرنده به شدت به کیفیت رژیم غذایی او بستگی دارد. انتخاب غذاهای تازه و غنی از مواد مغذی راهی عالی برای ارائه سرگرمی و تنوع به حیوان خانگی شما و در عین حال انجام کاری مثبت برای سلامت پرنده شما است. غذاهای تازه لذیذ فهرست شده در زیر را بررسی کنید تا ایده هایی برای افزایش محتوای ویتامین در رژیم غذایی پرنده شما داشته باشد و از نظر سلامتی برای دوست پردار شما مفید باشد. به احتمال زیاد، گنجاندن برخی از این انتخاب های سالم در رژیم غذایی خود می تواند برای سلامتی شما نیز مفید باشد!

سبزیجات

سبزیجات تازه ای هستند که برای پرندگان بی خطر و مفید هستند مانند سبزیجات برگدار اط قبیل اسفناج، کلم پیچ و کاهوی رومی،کلم بروکلی سرشار از مواد مغذی هستند و تنوع زیادی در رژیم غذایی پرندگان خانگی فراهم می کنند. در طبیعت، طوطی‌ها معمولاً با گیاهان برگ‌دار و همچنین میوه‌ها، آجیل‌ها و دیگر غذاهای اصلی تغذیه می کنند. به عنوان مثال اسفناج سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 مفید است که به پرنده کمک می کند پوست و پرهای سالمی داشته باشد. سبزیجاتی مانند اینها بخش مهمی از تغذیه متعادل برای پرندگان خانگی هستند که گاهی صاحبان آن را نادیده می گیرند.


​ملون ها 

خربزه سالهاست که خواص ضد پیری را به مردم ارائه می دهد و دارای بسیاری از ویژگی های دیگر است که می تواند برای پرنده خانگی شما نیز مفید باشد. خربزه، از جمله طالبی، هندوانه، ملون و حتی کدو تنبل سرشار از فیبر هستند که برای دستگاه گوارش پرنده شما مفید است. آنها همچنین سرشار از ویتامین C هستند و به حیوان خانگی شما کمک می کنند تا سیستم ایمنی بدن خود را سالم بسازند و حفظ کنند. سعی کنید تکه های خربزه بدون تخمه را ببرید و آن را به عنوان غذا به پرنده خود تقدیم کنید. همچنین می‌توانید خربزه‌ها را در دستور العمل‌های غذای پرندگان که می‌توانید در خانه درست کنید، بگنجانید.


​توت ها

توت ها و سایر میوه های تیره رنگ منابع عالی آنتی اکسیدان هستند که از پرهای سالم در پرندگان خانگی حمایت می کنند. زغال اخته به طور خاص یک راه خوشمزه برای شما برای دادن دوز زیادی از ویتامین های ضروری به پرنده است که مملو از ویتامین C و ویتامین K، آنها حمایت بیشتری از سیستم ایمنی و تنظیم کننده پرنده می کنند. خیلی خوب است که چند بار در هفته به حیوان خانگی خود زغال اخته بدهید، فقط مراقب باشید که حیوان خانگی شما زیاد از این خوراکی های خوش طعم آبی لذت نبرد: آنها دارای محتوای قند طبیعی بالایی هستند که می تواند باعث مشکلات سلامتی برای برخی از پرندگان شود.


​لوبیا و جوانه

لوبیاها و جوانه ها افزودنی های سالمی به رژیم غذایی هر پرنده خانگی هستند. لوبیاها با فراهم کردن مقداری پروتئین، خوردن آنها برای پرندگان سرگرم کننده و خوشمزه است. اگر مشکل دارید که طوطی تان لوبیا را به عنوان بخشی جدید از رژیم غذایی خود بپذیرد، این دستور تهیه سالاد را امتحان کنید. همچنین می‌توانید لوبیاها را با میوه یا سایر غذاهای آشناتر مخلوط کنید تا پرنده خود را به امتحان کردن آنها ترغیب کنید. 



جوانه ها

جوانه ها یکی دیگر از گزینه های موجود و بسیار مغذی هستند که معمولا پرندگان بویژه طوطی سانان از بیار استقبال می کنند. برای درست کردن جوانه های خود در خانه، به سادگی چندین نوع دانه از قبیل گندم، ماش، لوبیا، عدس و ... را طی ابتدا شسته و به مدت یک شبانه روز خیس کرده و پس از آن ، دانه ها را در یک ظرف مسطح مانند سینی در یک دستمال نخی مرطوب قرار دهید و هر چند گاهی رطوبت دستمال را با یک اسپری آب تامین کنید. در عرض یک یا دو روز، جوانه های تازه و سالمی خواهید داشت که می توانید به پرنده خانگی خود بدهید و آنرا سورپرایز کنید.


هویج

هویج تازه و خام به دلایل زیادی یک خوراکی عالی برای پرندگان خانگی است. اول از همه، آنها مملو از ویتامین هایی هستند که به تقویت بینایی کمک می کند، که برای طوطی ها و سایر پرندگان ضروری است. ثانیا، هویج خام یکی از بهترین غذاهای تازه موجود است که به پرنده شما کمک می کند تا عضلات فک قوی خود را تمرین دهد. مانند هر میوه یا سبزی تازه، حتما هویج را قبل از دادن به پرنده خود به خوبی بشویید تا از بیماری جلوگیری کنید. اگر می خواهید به طور کلی از خطر قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و آفت کش ها جلوگیری کنید، هویج ارگانیک را برای حیوان خانگی خود انتخاب کنید.

جیک لند
  • دسته بندی : پرندگان - تغذیه پرندگان

نظرات خود با ما و سایر دوستان در میان بگذارید، میتوانید سوال خود را در خصوص محصولات مطرح نمایید

برای این محصول 1 نظر ارسال شده است.

نیایش جان
نیایش جان

عروس هلندی و مرغ عشق

خیلی خوب بود ممنونم از سایت خوبتون