آیا عروس هلندی به یک همدم و همنشین نیاز دارد؟

آیا عروس هلندی به یک همدم و همنشین نیاز دارد؟

چکیده

عروس هلندی پرنده ای از رسته طوطی ها از گونه کاکادوها است که بیشتر به خاطر تاج سرشان شناخته می شوند و اعتقاد بر این است که پرندگان برای برقراری ارتباط از آن استفاده می کنند. این تنها پرنده از گونه های کاکادو است که به راحتی در فضاهای بسته رام می شود و نگهداری از آن به عنوان حیوان خانگی آسان است. بسیاری از مردم عروس هلندی را به عنوان حیوان خانگی دارند و ممکن است در مورد چگونگی راحت نگه داشتن آنها تا حد امکان سؤالاتی داشته باشند. آیا شما یک عروس هلندی دارید و می خواهید بدانید که آیا باید آن را به عنوان یک همراه تهیه کنید؟ این مقاله به این سوال پاسخ می دهد که آیا عروس هلندی نیاز به همراه دارد و اگر بله چه نوع همراهی دارد؟

آیا عروس هلندی ها به یک همراه نیاز دارند

زندگی ما خیلی سریع تغییر می‌کند و هر روز با مدرسه، کار، خانواده یا سایر فعالیت‌ها شلوغ‌تر می‌شود. احتمالاً همین حالا بیشتر از یک سال کار توی برنامه دارید و داشتن شغل یا فعالیت بیشتر به این معنی است که شما باید بیشتر از خانه خارج شوید. اگر عروس هلندی دارید، احتمالاً به این فکر می کنید که آیا باید عروس هلندی همراه داشته باشید. بنابراین، پاسخ مثبت است، عروس هلندی به یک همراه نیاز دارد.

در طبیعت، عروس هلندی ها از همراهی یکدیگر لذت می برند. گفته می شود که آنها در گروه های ده تا صد تایی هستند که با هم زندگی می کنند، جفت گیری می کنند و به دنبال غذا می گردند. بنابراین، عروس هلندی یک پرنده اجتماعی است که نیاز به همراهی دارد.

​عروس هلندی به چه همراهی نیاز دارد؟

ما قبول داریم که عروس هلندی نیز مانند انسان و سایر حیوانات نیاز به همراهی دارد. اما عروس هلندی شما به چه نوع همراهی نیاز دارد؟

​همنشینی انسانی

شما برای خود یک عروس هلندی برای یک حیوان خانگی تهیه کردید زیرا به همراهی نیاز دارید. خوب حدس بزن چی؟ پرنده هم به آن نیاز دارد. عروس هلندی ها به همراهی انسان و پرندگان اجتماعی نیاز دارند و احتمالا اینکه سریعتر از هر پرنده دیگری با انسان پیوند بخورند. بنابراین به احتمال زیاد با خانواده یا دوستان بزرگ شما کنار می آیند. اما مهم است که توجه داشته باشید که حیوان خانگی کاکوتیل به همراهی شما نیاز دارد. بنابراین بهتر است در طول روز مقداری از وقت خود را برای بررسی حیوان خانگی خود اختصاص دهید

​یه پرنده دیگه

اگر بیشتر اوقات خیلی مشغله دارید، ممکن است زمان بسیار کمتری برای گذراندن با عروس هلندی خود پیدا کنید و ممکن است اثرات منفی روی آنها داشته باشد. این اثرات ممکن است از طریق کاهش وزن، جیغ زدن مداوم، یا کندن پرها مشاهده شود. بنابراین، من توصیه می کنم که حیوان خانگی خود را یک پرنده دیگر برای گذراندن وقت با آن انتخاب کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که تضمین نمی‌شود که عروس هلندی همدم جدید را دوست داشته باشد، و ضروری است که دو پرنده را در قفس‌های جداگانه نگهداری کنید تا فرصتی برای آشنایی به آنها داده شود. حتی اگر عروس هلندی دیگری از جنس مخالف باشد، باید در نظر داشته باشید که عروس هلندی ذاتاً جفت خود را انتخاب می کند و بنابراین ممکن است با انتخابی که برای آنها می کنید کنار نیاید. عروس هلندی باید در یک قفس جادار نگهداری شود که در آن آزادانه حرکت کند و از محیط کوچکش لذت ببرد.

​چقدر باید عروس هلندی خود را همراهی کنید؟

عروس هلندی هر بار نیاز به همراهی دارد. چه در طول روز و چه در شب، پرندگان باید بدانند که تنها نیستند. پرنده در زیستگاه طبیعی خود، وحشی، به جمع شدن با دیگران از نوع خود علاقه دارد و تنها بودن در این محیط به معنای تنها بودن است. حتی در هنگام خواب نیز پرنده به یک همراه نیاز دارد. گفته می شود که این پرنده ترس شبانه را تجربه می کند که ممکن است شدید باشد تا حدی که باعث مرگ شود. بنابراین، شما باید به حیوان خانگی خود بسیار توجه کنید. اگر اونجا کنار پرنده نیستید، مطمئن شوید که خانواده یا دوستانتان آنها را بررسی کنند.

​چگونه با عروس هلندی خود وقت بگذرانیم

​ایجاد مکالمه

در حالی که عروس هلندی شما ممکن است مانند یک انسان صحبت نکند، قادر به برقراری ارتباط است. این یک پرنده کاملا اجتماعی است و دوست کوچک شما می تواند صداهایی مانند سوت زدن را تقلید کند. اگر به قفس آن بروید و اغلب سوت بزنید کمکتان می کند. صداهای مختلف را امتحان کنید تا ببینید آیا آنها می توانند تقلید کنند یا خیر. برای مثال، می‌توانید سوت زدن را به صورت مرحله‌ای و مکث کنید تا پرنده صدا را امتحان کند. این کار را هر روز برای حدود ده دقیقه امتحان کنید تا ببینید پرنده شما چگونه می رسد. این به برقراری ارتباط کمک می کند و البته هر دوی شما را برای آن روز شادتر می کند.

​قدم زدن در پارک یا آزاد کردن در فضای خان

​حیوان خانگی شما ممکن است قدردان «زمان من» خود در قفس باشد، اما این بدان معنا نیست که باید تمام وقت خود را در خانه کوچک خود بگذراند. همچنین باید از مدتی در طبیعت لذت برد. بنابراین، می توانید اجازه دهید پرنده روی شانه یا دست شما بپرد و در پارک قدم بزنید. همچنین می‌توانید آزادانه اجازه دهید هنگام انجام کارهایتان در خانه بچرخد، یا شاید تا زمانی که مراقب بچه‌های اطراف خانه هستید بازی کنید تا آسیبی نبیند یا به پرنده آسیب نرسانین.


آموزش دست

رفتار طبیعی یک عروس هلندی این است که روی صندلی استراحت کند. می توانید حیوان خانگی خود را طوری آموزش دهید که روی دستان شما نیز استراحت کند تا بتوانید زمان بیشتری را با هم بگذرانید. این کار را می توان در زمانی که پرنده در حدود هشت تا دوازده هفته سن دارد انجام داد. البته باید توجه داشته باشید که این فرآیند نیاز به صبر دارد و باید به تدریج انجام شود. اول، پرنده را به شرکت خود عادت دهید، بنابراین پریدن روی انگشتانتان راحت باشد. توصیه می شود که یک نفر این کار را انجام دهد تا پرنده با آن شخص ارتباط برقرار کند.  من فرض می‌کنم عروس هلندی حیوان خانگی شماست، پس باید خودتان این کار را انجام دهید. با حیوان خانگی خود صبور باشید و این کار را تا زمانی که طول کشید انجام دهید.


​نتیجه

یک عروس هلندی نیاز به همراهی دارد، خواه همراهی انسان باشد یا همراهی پرنده دیگری. این پرنده اجتماعی است که نیاز به همراهی شبانه روزی دارد. این مقاله اطلاعاتی را ارائه می‌کند که احساس می‌کردم اگر دارید یا قصد تهیه آن را دارید، باید در مورد عروس هلندی و همراهی بدانید. بهتر است سعی کنید تا حد امکان زمان بیشتری را با حیوان خانگی خود بگذرانید. آنها نیاز به همراهی دارند.

جیک لند
  • دسته بندی : پرندگان - تغذیه پرندگان

نظرات خود با ما و سایر دوستان در میان بگذارید، میتوانید سوال خود را در خصوص محصولات مطرح نمایید

برای این محصول 1 نظر ارسال شده است.

نازنین مهدوی
نازنین مهدوی

سوال دارم در مورد عروس هلندیم🥺

من ۳ سال یه عروس هلندی رو نگه داشتم و عااااشق مامانمه ، ولی نگهداریش تو اپارتمون سخت شد ، دادیمش یه جایی که حدود ۱۰ تا عروس هلندی داره ، الان مامانم بی قراری میکنه یکسره گریه و زاری ، میگه نمیدونم تو دل بارنی چی میگذره ، دوستداره پیش من باشه یا با اون پرنده ها دوست شده و بهشون عادت کرده .لطفا راهنماییم کنید بخدا کلافه شدیم از گریه هاش🥺
مدیر سایت
پاسخ مدیر
مدیر سایت

عروس هلندی پرنده ای اجتماعی است هر چند در محیط جدید نیز عادت می کنه. باید ببینید شما شرایط نگهداری را دارید یا خیر.